Μία φωτογραφία, χίλιες λέξεις!

Sony Summer Cash Back 2017

                  Προωθητική Ενέργεια Cashback από την SONY


1. Πώς λειτουργεί αυτή η προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;

Εάν αγοράσετε επιλεγμένα προϊόντα μεταξύ 15 Μαΐου 2017 και 15 Αυγούστου 2017 (συμπεριλαμβάνομένης) μπορείτε να συμμετάσχετε για να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Για να συμμετάσχετε, απλώς εγγραφείτε στονιστότοπο και αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας επιστροφής χρημάτων. Εάν όλα τα δεδομένα που έχετε εισάγει είναι έγκυρα, θα πρέπει να μας στείλετε ένα αντίγραφο της έγκυρης απόδειξης αγοράς σας για να διεκδικήσετε την επιστροφή χρημάτων, οπότε παρακαλούμε να τη φυλάξετε σε ασφαλές μέρος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων ισχύει μόνο για επιλεγμένα προϊόντα.  

2. Πόσο χρόνο διαρκεί η προωθητική ενέργεια;

Μπορείτε να εισέλθετε στον ιστότοπό μας από τις 15 Μαΐου 2017 έως τις 31 Αυγούστου 2017 για επιλεγμένα προϊόντα που αγοράστηκαν μεταξύ 15 Μαΐου 2017 και 15 Αυγούστου 2017 (συμπεριλαμβανομένης). Οι αιτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά την ημερομηνία αυτή δεν θα γίνουν αποδεκτές.

3. Που μπορώ να βρω το όνοματου μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό;

Δείτε την ενότητα "Πώς να βρω τον σειριακό αριθμό της συσκευής μου".

4. Ποια μοντέλα περιλαμβάνονται;

Παρακαλούμε ελέγξτε την παρακάτω λίστα για να δείτε αν το μοντέλο σας περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια Επιστροφής Χρημάτων.

Κατηγορία

Προϊόν

Αξία επιστροφής χρημάτων (Ευρώ)

Φακοί

SAL100M28.AE

SAL135F18Z.AE

SAL135F28.AE

SAL1635Z2.SYX

SAL2470Z2.SYX

SAL24F20Z.AE

SAL300F28G2.AE

SAL35F14G.AE

SAL500F40G.AE

SAL50F14Z.AE

SAL70200G2.AE

SAL70300G2.SYX

SAL70400G2.AE

SAL85F14Z.AE

SEL1018.AE

SEL1635Z.SYX

SEL1670Z.AE

SEL18200LE.AE

SEL24240.SYX

SEL2470Z.AE

SEL28F20.SYX

SEL30M35.AE

SEL35F14Z.SYX

SEL35F18.AE

SEL35F28Z.AE

SEL50F14Z.SYX

SEL50F18.AE

SEL50F18B.AE

SEL55210.AE

SEL55210B.AE

SEL55F18Z.AE

SEL70200G.AE

SEL70300G.SYX

SEL90M28G.SYX

SELP18105G.AE

 

           100   

           200   

           150   

           150   

           200   

           100   

           500   

           200   

       1.000   

           150   

           200   

           150   

           200   

           150   

             50   

           140   

           100   

             60   

           100   

           100   

             40   

             25   

           150   

             40   

             80   

           150   

             30   

             30   

             30   

             30   

           100   

           100   

           100   

           100   

             50   

 

Αξεσουάρ

HVLF60M.E17

HVLF43M.E17

HVLF32M.E17

HVLF20M.CE

VGC1EM.E17

VGC2EM.E17

VGC77AM.CE

 

             60   

             40   

             30   

             20   

             30   

             35   

               30

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι 3 αιτήσεις από έναν καταναλωτή (και μόνο μια αίτηση ανά προϊόν).

5. Πώς μπορώ να λάβω μέρος στην προωθητική ενέργεια; 

Για να λάβετε μέρος στην προωθητική ενέργεια:

·         Αγοράστε ένα από τα επιλεγμένα προϊόντα μεταξύ 15 Μαΐου 2017 και 15 Αυγούστου 2017 (συμπεριλαμβάνομένης)

·         Συμπληρώστε την αίτηση στον δικτυακό τόπο www.sony.gr/cashback  μέχρι τα μεσάνυχτα της 31ης Αυγούστου 2017

·         Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει τον σωστό σειριακό αριθμό

·         Εισάγετε τις λεπτομέρειες του τραπεζικού λογαριασμού σας

·         Ανεβάστε την έγκυρη απόδειξη αγοράς, καθώς και μια φωτογραφία του σειριακού αριθμού που αναγράφεται στο προϊόν (δείτε που θα βρείτε το όνομα του μοντέλου σας και τον σειριακό αριθμό)

·         Αποδεχτείτε τους όρους και προϋποθέσεις

6. Τι θα συμβεί αφού πάρω επιβεβαίωση ότι θα λάβω επιστροφή χρημάτων;

Ελέγχουμε και επιβεβαιώνουμε την απόδειξη αγοράς σας και κατόπιν δίνουμε εντολή στην τράπεζά μας να πραγματοποιήσει την πληρωμή. Παρακαλούμε δώστε μας περιθώριο 28 ημερών για την παραλαβή της Επιστροφής Χρημάτων σας από τη στιγμή που έχουν εκπληρωθεί όλα τα κριτήρια: εφόσον τώρα δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε αυτήν την προθεσμία, θα το πράξουμε το συντομότερο δυνατό.

7. Γιατί πρέπει να υποβάλλω την απόδειξη αγοράς; 

Χρειαζόμαστε την απόδειξη αγοράς για να επιβεβαιώσουμε ότι η συμμετοχή σας πληρεί τους  όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργειας.

8. Γιατί πρέπει να υποβάλλω τον αριθμό μοντέλου μου και τον σειριακό αριθμό; 

Αυτό μειώνει τη γραφειοκρατία για εσάς, διότι μπορούμε βάση του σειριακού αριθμού να ελέγξουμε τη δυνατότητά σας να λάβετε μέρος στην προωθητική ενέργεια. Δείτε που θα βρείτε το όνομα μοντέλου σας και τον σειριακό αριθμό.

9. Συμπλήρωσα την ημερομηνία από την απόδειξη αγοράς μου, αλλά η ιστοσελίδα απαντά ότι δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής.

Αυτή η προωθητική ενέργεια περιλαμβάνει μόνο επιλεγμένα μοντέλα που αγοράστηκαν μεταξύ 15 Μαΐου 2017 και 15 Αυγούστου 2017. Παρακαλούμε ελέγξτε αν η ημερομηνία αγοράς σας και το μοντέλο σας πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτής της ενέργειας επιστροφής χρημάτων.

10. Η ιστοσελίδα λέει ότι ο σειριακός αριθμός μου δεν αναγνωρίζεται.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει σωστά τον σειριακό αριθμό. Αν είστε βέβαιοι ότι τον έχετε πληκτρολογήσει σωστά, το μοντέλο σας ενδέχεται να μην περιλαμβάνεται στην προωθητική ενέργεια.

11. Έλαβα το μήνυμα ότι η αίτησή μου δεν είναι πλήρης. Τι πρέπει να κάνω τώρα;

Παρακαλούμε στείλτε μας τις πληροφορίες που ζητούνται στο μήνυμα το συντομότερο δυνατό, ώστε να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην προωθητική ενέργεια. Εάν δεν απαντήσετε εντός 10 ημερών, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα λάβετε την επιστροφή των χρημάτων σας.


12. Αγόρασα το προϊόν μου στην Ελλάδα, αλλά ζω σε μια άλλη χώρα. Μπορώ να συμμετάσχω στην προωθητική ενέργεια επιστροφής χρημάτων;

Όχι. Μόνο οι πελάτες που ζουν στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε αυτή την προωθητική ενέργεια.

13. Σε πόσο χρόνο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Αν η αίτησή σας πληροί τους όρους και προϋποθέσεις της προωθητικής ενέργεια επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε δώστε μας περιθώριο 28 ημερών για την παραλαβή της Επιστροφής Χρημάτων σας από τη στιγμή που έχουν εκπληρωθεί όλα τα κριτήρια: εφόσον τώρα δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε αυτήν την προθεσμία, θα το πράξουμε το συντομότερο δυνατό.

14. Έστειλα την απόδειξη αγοράς και τα άλλα έγγραφα με το ταχυδρομείο στη διεύθυνση που αναγράφεται σε ένα χαρτί που μου έδωσε ο πωλητής μου. Δεν έχω λάβει ως τώρα καμία απάντηση σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων μου.

Δυστυχώς η αίτησή σας δεν είναι έγκυρη, πρέπει πρώτα να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στην ιστοσελίδα,όπου μπορείτε να επισυνάψετε την απόδειξη αγοράς σας  ή αν έχετε στείλει την απόδειξη αγοράς σας σε εμάς, θα σας απαντήσουμε με ένα e-mail επιβεβαίωσης και θα λάβατε με τον κωδικό συμμετοχής σας. Οι αιτήσεις που έχουν αποσταλεί μέσω ταχυδρομείου δεν είναι έγκυρες.

15. Έστειλα μια αίτηση για 3 προϊόντα, αλλά έλαβα επιστροφή χρημάτων για ένα προϊόν. Τι συνέβη;
Κάθε αίτηση θα πρέπει να γίνεται χωριστά στην ιστοσελίδα μας και στο τέλος κάθε αίτησης που ολοκληρώνετε με επιτυχία θα βρείτε ένα κουμπί που λέει 'Κάντε αίτηση και για άλλο προϊόν'. Αυτός είναι ο τρόπος για να πραγματοποιήσετε αίτηση και για άλλο προϊόν.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μπορούν να πραγματοποιηθούν μέχρι 3 αιτήσεις από έναν καταναλωτή (και μόνο μια αίτηση ανά προϊόν).


 

Φόρτωση ...