Μία φωτογραφία, χίλιες λέξεις!

Για οποιαδήποτε απορία καλέστε μας στα

210 3842354210 3303445

Όροι Χρήσης

Όροι Χρήσης & Συναλλαγής για την αγορά προϊόντων από το photoagora.gr

     Το Photoagora είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων μέσω του διαδικτύου της εταιρείας Γούλα Ξανθή – Ελευθεράκης Σταύρος Ο.Ε. που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Ακαδημίας 69, με ΑΦΜ 099791710, ΔΟΥ Α΄ Αθηνών και αριθμό ΓΕ.ΜΗ.  85258402000.

     Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά αυτούς τους Όρους Χρήσης & Συναλλαγής. Περιέχουν πολύ σημαντικές πληροφορίες για δικαιώματα και υποχρεώσεις σας. Mε την παραγγελία των προϊόντων δέχεστε ως “πελάτης” αυτούς τους Όρους Συναλλαγής.

     Η σύμβαση αγοράς είναι δεσμευτική μόνον αφού το Photoagora  σας ειδοποιήσει ότι δέχτηκε την παραγγελία. Η επιβεβαίωση εισόδου της παραγγελίας δε συνεπάγεται αυτόματα και αποδοχή της παραγγελίας.

1.Πληροφορίες- προϊόντα

     Η εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σχετικά με τα προϊόντα, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών.

     Η εταιρεία μας προσπαθεί να έχει συνεχώς ενημερωμένη την διαθεσιμότητα των προϊόντων της. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων μεταβάλλεται όμως συνεχώς λόγω των παραγγελιών που τοποθετούνται. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους.

     Η εταιρεία μας ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα εμπορευμάτων των προμηθευτών της, αλλά εγγυάται για την έγκαιρη ενημέρωση των  χρηστών για τη μη διαθεσιμότητά τους.

     Ο χρήστης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων ή/και εμπορευμάτων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Επίσης οι διάφορες προσφορές προϊόντων ή εμπορευμάτων που εμφανίζονται στο Photoagora, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

 

2.Εγγραφή

     Για την πραγματοποίηση συναλλαγών στο Photoagora απαιτείται η δήλωση προσωπικών στοιχείων του χρήστη σε αυτό με τη συμπλήρωση των σχετικών πεδίων. Ο επισκέπτης/χρήστης δηλώνει ότι τα στοιχεία του είναι ακριβή και αληθή και αποδέχεται ότι η Photoagora σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι δεν έχουν δηλωθεί τα αληθινά στοιχεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εγγραφή του χρήστη και να αρνηθεί την πώληση προϊόντων.

 

3. Ασφάλεια συναλλαγών

     Η εταιρεία μας αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με σύγχρονες και αποδεκτές μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

     Oι συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών γίνονται με το σύστημα ασφαλείας της Eurobank Cards AE μέσω του συστήματος εκκαθάρισης Proxypay της Eurobank., Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας. Ειδικότερα, οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα (αριθμός κάρτας, CVV2, ημερομηνία λήξεως) μεταδίδονται / μεταφέρονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από το Photoagora.gr. Τα συστήματα και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται από τις υπηρεσίες αποκλείουν σε τρίτους την πρόσβαση στα δεδομένα και τα πληροφοριακά συστήματά της.

     Το Photoagora ΔΕΝ διατηρεί και δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας των χρηστών,  Η πληρωμή των υπηρεσιών ή προϊόντων μέσω πιστωτικών καρτών πραγματοποιείται με ανακατεύθυνση των συναλλασσομένων χρηστών στο ειδικά διαμορφωμένο και κρυπτογραφημένο website που αναφέρεται ανωτέρω χωρίς την παρέμβαση ή μεσολάβηση του Photoagora.gr. Η ιστοσελίδα του οργανισμού εκκαθάρισης, στην οποία ο χρήστης εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του, φέρει ψηφιακό πιστοποιητικό για να είναι δυνατός ο έλεγχος της γνησιότητάς της.

 

4. Διεκπεραίωση παραγγελιών - Πολιτική τιμών

     Οι αναγραφόμενες τιμές των εμπορευμάτων είναι τελικές (συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ). Το Photoagora διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ανεξαρτήτως της διακύμανσης των τιμών, ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του εμπορεύματος, το τίμημα το οποίο είχε συμφωνηθεί κατά το χρόνο οριστικοποίησης της παραγγελίας.

 

5. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

     Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής, σύμφωνα με την § 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994.

     Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση, εγγράφως εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό ξεκινά από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία :

     Με συστημένη επιστολή προς τη «Γούλα Ξανθή – Ελευθεράκης Σταύρος Ο.Ε. με έδρα στην Αθήνα, Ακαδημίας 69  Τ.Κ. 10678 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@photoagora.gr.

     Δείτε το υπόδειγμα της φόρμας υπαναχώρησης (πατώντας ΕΔΩ)

     Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη ή προσκομίζονται από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της επιχείρησης (Ακαδημίας 69 – Αθήνα).

     Οι επιστροφές περισσοτέρων προϊόντων ή εμπορευμάτων που αποτελούν συνδυαστική προσφορά γίνονται δεκτές μόνο στο σύνολό τους και όχι επιλεκτικά για επί μέρους προϊόντα ή εμπορεύματα.

6.Συνέπειες υπαναχώρησης

     Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη μεταχείριση του προϊόντος που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος. Ως «ειθισμένη εξέταση των χαρακτηριστικών και της λειτουργικότητας του προϊόντος», εννοείται η δοκιμή των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα και όπως συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα. Ειδικότερα σε ότι αφορά της ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, η λήψη φωτογραφιών καθιστά την μηχανή μεταχειρισμένη αφού η λήψη αυτή αποθηκεύετε στο μετρητή λήψεων της μηχανής. Η συσκευασία θα πρέπει επίσης να είναι στην αρχική της κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί σκισίματα και κάθε είδους φθορές, τέλος θα πρέπει να επιστρέφονται οπωσδήποτε και τα παραστατικά που συνόδευαν την αποστολή (Απόδειξη Λιανικών Συναλλαγών)

     Ο πελάτης θα βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής. Κάθε χρηματική υποχρέωση για την καταβολή ποσών (π.χ. εξόδων μεταφοράς, αποζημίωσης) θα πρέπει να εκπληρώνεται εντός 30 ημερών, εκκινώντας από τον χρόνο αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης από εσάς ή της επιστροφής του εμπορεύματος.

     Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

     Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα (Ακαδημίας 69) και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

    Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη Γούλα –Ελευθεράκης Ο.Ε., η αξία του προϊόντος θα επιστρέφεται στον πελάτη. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η εταιρεία μας να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος λόγω φθοράς ή βλάβης του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.

    Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης κατά την παραγγελία του θα  γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:

  • Για Πιστωτική κάρτα on-line η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα.
  • Για Αντικαταβολή ή κατάθεση θα πρέπει να μας δώσετε το IBAN ενός τραπεζικού λογαριασμού, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου όπως και την τράπεζα την οποία αφορά.
  • Για Paypal θα γίνεται επιστροφή μέσω Paypal.

 

7. Παράδοση Εμπορευμάτων

     Η παράδοση των φυσικών προϊόντων/εμπορευμάτων ολοκληρώνεται μέσα στις 1-3 επόμενες εργάσιμες ημέρες από την ημέρα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγούμενα έχει ενημερωθεί ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί.

8.Ανωτέρα βία

     Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες,) υπάρχει αδυναμία παράδοσης των εμπορευμάτων εντός του  προκαθορισμένου χρόνου,  το Photoagora θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να του δηλώσει αν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας του με καθυστέρηση.

9. Εγγύηση

     Όλα τα εμπορεύματα καλύπτονται από την εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου του, τα σχετικά έντυπα της οποίας συνοδεύουν το εμπόρευμα και καθορίζουν τους όρους αυτής.

10.Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών

     Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία επιτρέπει τόσο σε καταναλωτές όσο και σε εμπόρους να επιλύουν ηλεκτρονικά τις διαφορές τους είτε αυτές αφορούν σε εγχώριες είτε σε διασυνοριακές συναλλαγές.
     Η ΗΕΔ συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) σε κάθε χώρα, οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Κάθε φορέας επίλυσης διαφορών εφαρμόζει τους δικούς του κανόνες και διαδικασίες. Αυτοί είναι συνήθως απλούστεροι, ταχύτεροι και λιγότερο δαπανηροί από ό, τι η προσφυγή στο δικαστήριο.

    Ωστόσο, η επιλογή του φορέα πρέπει να συμφωνηθεί και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη. Στη χώρα μας οι αρμόδιοι φορείς είναι :

    Α) η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” και Β) ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών.

    Η διαδικασία πραγματοποιείται σε τέσσερα στάδια:
      - Υποβολή καταγγελίας.
      - Συμφωνία σχετικά με έναν φορέα επίλυσης διαφορών.
      - Διεκπεραίωση της καταγγελίας από τον φορέα επίλυσης διαφορών.
      - Αποτέλεσμα και περάτωση της καταγγελίας.

11.Εφαρμοστέο Δίκαιο

     Κάθε διαφορά μεταξύ χρηστών και του Photoagora ρητά συμφωνείται ότι ρυθμίζεται από το Ελληνικό Δίκαιο και υπόκειται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων της Αθήνας.

Φόρτωση ...